ניקוי תוצאות שליליות

ניקוי תוצאות שליליות: איך לקבור או לדחוף למטה תוצאות שליליות של חיפוש בגוגל

כשאתם מנסים לקבור או לדחוף למטה תוצאות שליליות של גוגל, יסודות מיתוג פשוט לא ישיגו את המטרה. אתם צריכים להתחיל בקמפיין פרסום מאסיבי כשאתם מבקשים לבצע ניקוי תוצאות שליליות, ולהרחיב את הפרסום שלכם באופן משמעותי בהרבה.

מאמר זה דן בשיטות האפשריות הזמינות לאנשים שמתפרסם נגדם תוכן שלילי או שאינו מחמיא, בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. ככל שתדעו יותר על האפשרויות העומדות לרשותכם, תוכלו לבנות מותג אישי מוצלח באינטרנט.

תוצאות חיפוש שליליות זה משהו שקורה גם לאנשים טובים

בעוד שהאינטרנט והמדיה החברתית יצרו פלטפורמה נגישה לכל מי שיש לו חיבור לאינטנרט, העולם המדהים הזה מגיע גם עם כמה חסרונות.

כל מה שלקוח כועס או מתחרה ממורמר צריכים לעשות זה לכתוב כמה תכנים שליליים עליכם או על בית העסק שלכם, או לפרסם עליכם תמונה מפוקפקת,  ולגרום בכך לתוצאות חיפוש שליליות שמופיעות בעמוד הראשון של הגוגל, עד למצב שבו הקריירה שלכם עלולה להיהרס.

תוצאות חיפוש שליליות זה משהו שקורה לאנשים טובים כל הזמן. אז מה אתם יכולים לעשות על מנת לתקן את המוניטין שלכם, אם זה קורה לכם?

מתחילים עם הורדת תוצאות החיפוש השליליות למטה: אבל זה יותר מורכב מכפי שזה נשמע

ניקוי תוצאות שליליות מתחיל עם קבירת תוצאות החיפוש השליליות של גוגל, אבל חשוב לזכור שזה לא יעבוד בכל מקרה, כי תוצאות החיפוש עדיין מאוחסנות בארכיון, ובחלק מהמקרים תידרש בניית מותג אישי יעיל באינטרנט.

כלומר, גם אם הייתם ברי מזל והתוכן השלילי נגדכם הוסר לאחר ששלחתם דואר אלקטרוני ישירות למנהל האתר שבו המידע השלילי פורסם, עדיין סביר להניח שתוצאות החיפוש השליליות יועברו לארכיון במקום כלשהו וימשיכו להופיע עם חיפוש השם שלכם או של בית העסק שלכם.

שירות קידום אתרים מתקן תוצאות שליליות, אבל זה עולה הרבה כסף ולוקח זמן

אם הבעלים של התוכן הפוגע מסרב להוריד אותו, אפשרות נוספת שיש לכם היא לפנות לשירותי חברת קידום אתרים על מנת לקבל שירותי ניקוי תוצאות שליליות. התהליך הזה יקר וארוך, וחשוב שתהיו מוכנים לאפשרות של תשלום סכום גבוה למקדם אתרים מקצועי, במשך תקופה ארוכה של כמה חודשים.

אלא שבסופו של דבר התוצאות השליליות שפורסמו נגדכם יעברו לעמודים שש עד עשר, בהתאם למקצועיות של חברת הקידום, והתקציב שהקדשתם למטרה זו.

יועצי קידום אתרים ימליצו לכם להתמקד, במקביל לפעולות של ניקוי תוצאות שליליות, גם בבניית המותג שלכם עם תוצאות שיישמרו לטווח הארוך. אבל יש משהו שחשוב שתבינו לפני שאתם יוצרים קשר עם חברת קידום אתרים: אם מישהו אומר לכם שהוא יכול לנקות את התוצאות השליליות שלכם בתוך לילה, תברחו!

הפעלת קמפיין מדיה חברתית בתשלום

גישה זו אפשרית עם עזרה של חברה מקצועי לקידום אתרים, והיא מתאימה רק במקרים ספציפיים מאוד. אם כבר השקעתם זמן בבניית הנוכחות שלכם באינטרנט, המשיכו להיות פעילים באופן קבוע באתרים השונים, ותוכלו לראות שינויים חיוביים לאורך זמן. זה הבסיס שאנחנו ממליצים עליו מיד בהתחלה, כשאנשים פונים אלינו עם בקשות לקבלת שירות ניקוי תוצאות שליליות.

אלא שלאחר שחוויתם פרסומים שליליים נגדכם באינטרנט, ההתנהלות שלכם ברשתות החברתיות צריכה לקבל דחיפה קטנה עם מטרה מסוימת שמנחה אתכם, כמו להשיג יותר לקוחות, להגדיל את המודעות למותג שלכם או להיות מעורבים יותר מבחינה חברתית. לכן כדאי לכם לשקול קמפיין מדיה חברתית בתשלום.

בניית וביצוע אופטימיזציה של התוכן החיובי שאתם רוצים שאנשים ימצאו, וקבירת התוצאות השליליות הרבה יותר עמוק

השיטה הטובה ביותר להילחם בתוצאות שליליות בגוגל היא לדכא אותן עם תוכן חיובי. במקביל להשקעת הזמן והכסף על שיטות שיובילו לפתרונות בטווח הארוך, אנחנו ממליצים לכם ליצור באופן עקבי תוכן באיכות גבוהה וברמה ידידותית למנועי חיפוש.

במקביל לפעילות באתרים השונים של המדיה החברתית, תוכלו לפנות ולהתחבר עם קהילות רלוונטיות, ופעולות אלו יוצרות רשת של תוכן רלוונטי ומדויק, ושל נכסי אינטרנט, שיתחילו לעלות גבוה יותר בגוגל כשאנשים יחפשו את שמכם. לא רק שהתנהלות זו תבצע ניקוי תוצאות שליליות באופן מקיף, אלא היא תגן עליכם גם מפני תוצאות חיפוש שליליות עתידיות.

מה עכשיו?

אנחנו מקווים שהמאמר הזה נתן לכם רעיונות טובים לניקוי תוצאות שליליות בגוגל שפגעו במוניטין המקוון שלכם. תמיד אפשר ללמוד יותר על התחום ולנקוט בפעולות חדשות ולכן אנחנו ממליצים לכם להמשיך ללמוד על הנושא.

זה לא מדע טילים. כל מה שצריך זה רק להבין את האפשרויות שלכם ולהשקיע את הזמן והכסף שלכם באפיקים הנכונים.

יצירת קשר מהירה

גלילה לראש העמוד