כמה עולה קידום אתרים

הרבה אנשים לא מבינים משהו מאוד פשוט, כאשר מדובר בנושא כמו קידום אתרים אורגני, צריך להבין קודם כל את המהות של הפרויקט, כלומר, קודם כל צריך להבין מול מי אנחנו נלחמים, על מה אנחנו נלחמים ולמה בעצם?

מול מי אנחנו נלחמים

הכוונה כאן בעצם להבין, מהי הזירה שלנו, האם היא זירה תחרותית או שמא מקום בו כל אחד יכול להיכנס לעמוד הראשון רק בעזרת קצת עזרה ממקדם אתרים מומחה כזה או אחר. האם אנחנו בעצם מתמודדים מול אתרים אשר משקיעים את רוב זמנם והונם על קישורים ותוכן וכו' וכו' או שמא מדובר באתר עם כמה עמודים אשר פשוט קלע למטרה עם המילים הנכונות אשר מחפשים בדרך כלל הגולשים בגוגל.

על מה אנחנו נלחמים

כל אחד רוצה להיות בעמוד הראשון בגוגל, השאלה היא, על איזה "שאילתא" הייתם רוצים להופיע שם, אחרי הכל, כל מילה אשר מוקלדת / מבוקשת בגוגל, יש מאחוריה לא מעט עבודה. החל מהדרך שבה נכתב האתר ועד לדרך שבה יחצנו את האתר הזה ויותר מכך, את העמוד הספציפי הזה שמקודם כרגע בעמוד הראשון בגוגל.

למה אנחנו נלחמים

אם אנחנו מסתכלים רגע בראייה רחבה על נושא ה"למה", אנחנו בעצם צריכים להבין, האם באמת הביטוי הזה שהחלטנו להתקדם עליו בגוגל מתאים לנו? האם הוא באמת מתאים לקהל היעד שלנו? לצורך העניין, כל מנהל תיקי השקעות יגיד לכם שהוא רוצה להיות בעמוד הראשון בגוגל תחת הביטוי "שוק ההון", אבל למרות נפח החיפושים הגבוה לביטוי הזה, מנהל תיקי השקעות צריך להישאר בתחומו ולא לחפש כאלו "מתעניינים" בנושא אלא כאלו שמחפשים אותו ישירות, אחרי הכל, גוגל הוא בעצם מנוע חיפוש אשר ממוקד למטרת השואל ולא למטרת העונה.

אז כמה בעצם עולה קידום אתרים?

המחירים של קידום אתרים אורגני מתחלק בדיוק לפרמטרים שנכתבו הנ"ל:

  • באם הזירה תחרותית – מדובר ביותר מרק 15 שעות עבודה גנריות
  • באם הביטוי נישתי מאוד – קשה מאוד להשיג קישורים ותוכן, משמע, צריך אנשי מקצוע מאוד ממוקדים, משמע, יקרים יותר ולא "גנריים"
  • באם העבודה היא על אתר חדש לחלוטין ולא על אתר קיים, מדובר בפרק זמן עבודה רוחבי יותר משום שיש הרבה יותר ביטויים לתקוף, אפילו מהבסיסיים ביותר, משום שאין כלום כרגע באוויר

מחירי קידום אתרים יכולים לנוע בין 1500 שח עד ל4500 שח, חשוב מאוד לבחור חברת קידום אתרים אשר ממוקדת למטרה ולא ממוקדת לכסף

יצירת קשר מהירה

גלילה לראש העמוד