• קידום אורגני
  • קידום ממומן
  • קידום תוכן
  • ניקוי תוצאות שליליות
  • לימודי קידום אתרים
  • המאמרים שלנו
  • דברו איתנו
  • קידום אורגני
  • קידום ממומן
  • קידום תוכן
  • ניקוי תוצאות שליליות
  • לימודי קידום אתרים
  • המאמרים שלנו
  • דברו איתנו
לפגישת ייעוץ חינם >>
אתר רספונסיבי או מותאם?
ראשי » כללי » אתר רספונסיבי או מותאם?

אתר רספונסיבי או מותאם?

23 במרץ 2020 15:07 אין תגובות admin

כל בעל אתר יודע כי אחת הפעולות הבסיסיות ביותר בהקמה של האתר ותפעול היא כמובן התאמה למכשיר הסלולר. משום כך, רבים מתלבטים בשאלה האם האתר צריך להיות רספונסיבי או מותאם. מה עדיף? להלן הפרטים.

אתר רספונסיבי או מותאם – מה ההבדל?

בעידן שבו רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות דרך הסולר, אין מנוס אלא מלבצע התאמות נדרשות. במסגרת ההתאמות ניתן לקדם את האתר ובכך להוביל ליחס המרה גבוה יותר, מגולש לרוכש. עם זאת, אחת ההתלבטויות הקשות ביותר בעבור בעלי אתרים היא האם לבצע התאמה רספונסיבית או מותאמת, כאשר קיים הבדל מהותי בין שני האלמנטים הללו. אתר רספונסיבי הוא אתר אשר יכול להתאים את עצמו באופן אוטומטי לגודל המסך של מכשיר הסלולר של הגולש, מכל סוג. רוב האתרים אשר נבנים באמצעות הפלטפורמה של וורדפרס הם אתרים רספונסיבים, ולאחר ההקמה אין שום צורך בביצוע פעולות נוספות – כחלק מפעילות אוטומטית של האתר אשר מתאים את גודל המסך בהתאם למכשיר סלולר, טאבלט או מחשב נייד. בכדי לבחון את האפקטיביות, חשוב להשתמש בכלים כמו כלי לבדיקת רספונסיביות אשר מאפשר לבצע בדיקת רספונסיביות מהירה. כאשר אנו מדברים על אתר מותאם הכוונה היא לאתר אשר מציג את הפרטים החשובים של האתר – דף הבית, פרטי יצירת קשר וכן מידע כללי אודות הפעילות. 

באילו מקרים עדיף לבחור באופציה של רספונסיבי ובאילו מקרים עדיף להשאיר אתר מותאם?

ע"פ מקדמי אתרים וכן מומחים לתחום של קידום, הדרך הטובה ביותר למנף את האתר היא באמצעות הפיכתו לרספונסיבי, הן בשל המהירות שבו עולה האתר והן בשל חווית המשתמש. אתר רספונסיבי מתאים בעיקר בעבור אתרי מסחר ושירות, וזאת בשל הממשק אשר חייב להיות מותאם לצרכים של הלקוח אשר מעוניין לבצע את כל הפעולות באופן מהיר ודרך האתר בלבד. במידה ומדובר באתר תדמיתי, ניתן להישאר במסגרת של אתר מותאם, אולם יש לקחת בחשבון כי אתר מותאם הוא אתר אשר מציג מידע מצומצם, ולכן חווית המשתמש של הגולש נפגעת באופן משמעותי.

חשיבות שדרוג אתר רספונסיבי לצורך קידום אתר בגוגל 

אלמנט נוסף אליו חשוב לשים לב הוא קידום האתר באמצעות הפלטפורמה של גוגל. ענקית החיפוש החלה לחייב בעלי אתרים להפוך את האתר לרספונסיבי, והיא מורידה באמצעות אלגוריתם מיוחד את הדירוג של האתר במידה והוא איננו כזה. משום כך, תהליך של קידום אתר באמצעות הפלטפורמה של גוגל כמו גם הרשות החברתיות תהיה כדאית יותר באמצעות הפיכת האתר לרספונסיבי, בנוסף לחוויות המשתמש אשר היא טובה יותר כאשר האתר איננו מותאם. לסיכום, התייעצות עם אנשי מקצוע וכן שימוש בכלים מתקדמים אשר מאפשרים לבחון את הרספונסיביות מהווים את הדרך הטובה ביותר ליצירת אתר מצליח ומשגשג. 

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

קידום אתרים אורגני

  • כמה עולה קידום אורגני
  • איפה לומדים קידום אורגני
  • הצלחות קידום אורגני
  • עדכונים על SEO

קידום אתרים ממומן

  • כמה עולה קידום ממומן
  • איפה לומדים קידום ממומן
  • מה ההבדל בין SEO לPPC
  • בניית גאנט לתהליך PPC

מומלצים בסביבת הדיגיטל

  • לאון דירקטוביץ (יזם ומרצה)
  • יניב ארד (מנטור ומרצה)
  • שמוליק דורינבאום (יזם ומרצה)

חשוב להתעדכן

לא את הכל באמת אפשר לקרוא ב"אינטרנט", אולי כדאי שתשאירו את המייל שלכם בידיים טובות פעם אחת?

קידום אתרים עם שמוליק דורינבאום (לבלוג של שמוליק דורינבאום)

גלילה לראש העמוד